SFO

SFO er et fritidstilbud for børnene fra 0. - 3. årgang. Tiden i SFO er børnenes egen, hvilket betyder at de kan deltage i de planlagte aktiviteter eller lege med deres kammerater i de rum eller udendørs arealer vi har til rådighed.

Der vil altid være en voksen i SFOen som er "flyver", og vedkommende er den der har overblikket og som kan kontaktes af forældrene i det daglige

For at skabe de bedste udviklingsmuligheder og den bedste trivsel for børnene har vi valgt at organisere SFO-eftermiddagen således, at der over nogle uger er en række varierede aktiviteter, som børnene kan vælge imellem. Der hænger en ugentlig aktivitetsplan i SFOen, hvor det fremgår hvilke aktiviteter der er på de pågældende dage. Aktivitetsskemaerne lægges også op på AULA, så I kan følge med i dem.

Vi lægger vægt på et godt tæt samarbejde mellem lærere og  pædagoger, og pædagogerne er også med i dele af undervisningen i 0.-3. klasse.  Målet er at skabe helhed i barnets hverdag i både undervisning og fritid. Vi arbejder kontinuerligt med at udvikle den samlede  skoledag, så alle børn oplever, at Gylling Skole er et godt og trygt sted at være.

SFO træffes på 24865586